ניתוח סיכונים וסקירה מפורטת:מיני מעקף גאורגיה

ניתוח השנתי בגאורגיה: אתגרים ובחירות

בשנים האחרונות, מטופלים גאורגים המחפשים לעבור ניתוח השנתי בגופן גרסה רובה ביותר לטיפול בחו”ל במקום לבצע את הניתוח מקומית. מגמה זו מדגישה דאגות ניכרות במערכת הבריאות של גאורגיה, כולל רמות גבוהות של סיכוני תסמינים, סיכוני מוות והצגות מביאה בבתי חולים המקומיים.

סיכונים גבוהים של תסמינים וסיכוני מוות
בבתי החולים בגאורגיה דיווחו על רמות גבוהות ביותר של סיכוני תסמינים לאחר ניתוחי השנתי בגופן. בין הבעיות הכי מדאיגות נמצא המקרה של נילות, שיכולה להוביל לדלקות חמורות ולדרוש טיפול רפואי מיידי ומורכב לעתים קרובות. בנוסף, שיעור המוות הקשור לניתוחים אלה בגאורגיה נותר כאימנון שוכן, חלקם בשל טיפול פוסט רפואי בלתי ראשי ולעיתים קרובות ניתוח מוקדם במדיניות הרפואית.

שמות בית החולים מטעימות ותפיסות
ביתי חולים רבים בגאורגיה מסמנים את עצמם בשמות אירופאיים או אמריקאיים – כגון “צרפתי”, “גרמני”, “איטלקי” או “אמריקאי” – על מנת להעביר תמונת של טיפול ותקנות אינטרנציונליות. עם זאת, שמות אלה לא תמיד משקפים את תקנות הטיפול או המומחיות הרפואית בבתי החולים האלה. מטופלים דווחו על מקרים בהם התקנות המובטחות לא מצאו את מקומם, מה שהוביל לבגרות ואי אמון בהצעות הרפואה המקומיות.

עוררות משטרתית המשטרה ברפואה האירופאית ואתגרים ברפואה
מערכת הבריאות של גאורגיה ממשיכה לקולל עם שארית מורשתה של האירופאים, אשר כוללת ציוד בדיקות ישן, גישה בלתי קבועת תופסת לטכנולוגיות רפואיות מתקדמות וגישה ביורקרטית המעכבת שיפורים מהירים. הגורמים אלה מתרום לתחושה בין המטופלים שבתי חולים המקומיים אינם עומדים בתקנות המדומים הנדרשות לפרוצות וסוגי ניתוחים כמו ניתוח השנתי בגופן.

בחירות בינלאומיות והגירה של מטופלים
בהתאם לאתגרים אלה, מספר גדול של מטופלים גאורגים מבקשים לטוס לחו”ל לניתוחים השנתיים בגופן שלהם. מדינות כמו טורקיה, גרמניה וישראל הן יעדים פופולריים עקב מוסדות הרפואה המפורסמים, הכירורגים המנוסים והמשטרות המדוייקות שנמסרו לקבות סיכון נמוכות. ההחלטה לטוס לחו”ל נגרמת לרוב ברצון לניתוחים מאובטחים יותר, לטיפול פוסט הוא ולסביבה רפואית יותר מרגיעה.

הצורך למידע ברור ושיפור
כדי לטפל באתגרים אלה באופן יעיל, הרשויות הבריאות בגאורגיה צריכות לתת עדיפות לשקיפות בדיון בתוצאות רפואיות ובתקנות הרפואיות. ספק מידע מדוייק אודות יכולות ותוצאות בתי החולים חיוני לבניית אמון בפטינים ולעודד עוד מטופלים לשקול אפשרויות מקומיות לניתוח השנתי בגופן.

מסקנה
ההחלטה של המטופלים הגאורגים לחפש ניתוח השנתי בגופן בחו”ל מדגישה את האתגרים המרכזיים במערכת הבריאות המקומית, כולל שיעורי סיכון גבוהים, הצגות מביאה ומורשת מייל עפינה. כשהמדינה עובדת לשיפור תשתית הבריאות ולשיפור תוצאות המטופלים, יהיה עליה לטפל באתגרים אלה כדי לשמור על המטופלים בגאורגיה ולשחזר אמון בשירותים רפואיים מקומיים.

https://www.drozansen.com/zayiflama-ameliyati-icin-gurcistan-dan-geldi  ( בקישור כתוב שגיאורגית באה לרופא זר, ולא תבחר במדינה משלה)

https://www.instagram.com/obezitecerrahisimedistanbul/reel/C4nEsRcrCid/

https://www.instagram.com/reel/C79MmBBqJJy/

https://www.instagram.com/obezitecerrahisimedistanbul/reel/C4aQcaZLuno/

https://www.samsunhaber.com/saglik/obeziteden-kurtulmak-icin-gurcistan-dan-samsun-a-geldiler-h73217.html

https://mpgcare.com/en/news/orduya-geldi-hastaliklari-yendi

https://www.facebook.com/watch/?v=2109108986144158

אנו מזהים במסמך של 230 עמודים כי מטופלים גאורגים מספרים כי הם בחרו לעבור ניתוחים להפחתת משקל במדינות אחרות, כולל טורקיה, גרמניה וארצות הברית.

 

https://www.geostat.ge/en/modules/categories/320/deaths
בקישורים הבאים תוכלו לראות נתונים על כמות הנפטרים בגאורגיה כסטטיסטיקה:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *